سیسمونی

نکات جامع و مهم در مورد سیسمونی

سیسمونی

   پدر و مادر شدن یکی از لذت بخش ترین حس هایی است که فرد در زندگی مشترک خود می تواند تجربه کند ولی در کنار این لذت ، از همان ابتدا حتی قبل از به دنیا آمدن نوزاد مسئولیت های مختلفی را برای پدر و مادر به همراه دارد یکی از این مسئولیت ها خرید سیسمونی مناسب است.

همان طور که می دانید عروسک پولیشی به علت زیبایی و نرم بودن جز اجناس اصلی سیسمونی به حساب می آید به همین علت در این مقاله به نکات مهم برای خرید عروسک مناسب سیسمونی می پردازیم.

نوزاد شما در وهله اول با دیدن ولمس کردن است که شروع به شناخت دنیای اطراف خود می کند پس خیلی مهم است که والدین برای خرید عروسک پولیشی نکات ضروری زیر را بدانند:

1.باید بدانید عروسک پولیشی جز اولین دوستان فرزند شما محسوب می شود پس سعی کنید دوستان درستی برای فرزندتان انتخاب کنید.

2.جنس عروسک سیسمونی باید نانو و یا پُرز کوتاه خارجی باشد چون جنس نانو و پُرز کوتاه خارجی آنتی باکتریال و ضد حساسیت هستند و به سلامتی فرزند شما آسیبی نمی زنند و همچنین دوام بالایی دارند و با شستشو ی مکرر خراب نمی شوند.

3.عروسک ها باید فاقد وسایل جدا کننده و اشیای پلاستیکی باشند چون نوزاد شما در این سن دوست دارد همه چیز را به دهان ببرد و ممکن است در حین بازی با عروسک این قطعات جدا شوند و به نوزاد آسیب وارد کنند.

4.تم اتاق فرزندتان موضوع بسیار مهمی است که باید نکته ی زیر را در مورد آن رعایت کنید :

 این روز ها مد شده است که اتاق سیسمونی باید یک تم رنگی با حیوانات خاص باشد مثلا برای پسر طوسی زرد با فیل و خرس  و دختر صورتی با خرگوش و تکشاخ و…

ولی باید بگم این کار کاملا اشتباه و آسیب زننده است.

بله درسته آسیب زننده ،  چون فرزند شما قرار است چند سال در اتاق خود زندگی و به رنگ ها و شکل ها نگاه کند

و وقتی اتاق فقط شامل دو یا سه رنگ با عروسک ها و حیوانات خاص باشد فرزندتان با رنگ ها و همچنین شکل های کمی آشنا می شود و وقتی بزرگ تر شد خواهید دید که افکار و دیدگاه و علایق و خصوصیات فرزندتان مانند اتاقش محدود شده است.

انتخاب درست برای تم سیسمونی این است که اتاق پر از رنگ ها و شکل های مختلف باشد تا نوزاد بتواند همه ی رنگ ها و فرم هارو بسنجد و مقایسه کند و شروع به کشف علایق خود کند.

عروسک های یک اتاق سیسمونی:

 

 

 

و زمانی که فرزند شما به دوران کودکی و نوجوانی رسید می توانید به او اجازه دهید تا با سلیقه خودش اتاق را دیزاین و هر تم رنگی ای که دوست داشت را انتخاب کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید