نکات مهم قبل از خرید عروسک, وبلاگ

نکات جامع در مورد خرید عروسک به عنوان هدیه

نکات جامع در مورد خرید عروسک به عنوان هدیه

هدیه دادن یکی از بهترین راه ها برای ابراز علاقه به عزیزانمان است و قطعا هدیه گرفتن هم از بهترین حس هایی است که هر فردی می تواند تجربه کند.

اگر تصمیم به خرید هدیه برای کودک یا بزرگسال را دارید عروسک های پولیشی می توانند انتخاب جذابی باشند و خاطره ی زیبایی را در ذهن عزیزان شما ثبت کنند چون همانطور که در مقاله ی چرا عروسک پولیشی دوست داشتنی است بررسی شد این روز ها عروسک های پولیشی علاوه بر کودکان در بین بزرگسالان هم بسیار دوست داشتنی هستند.

اما برای این که مطمئن شوید انتخاب درستی دارید بهتر است نکات زیر را در خرید عروسک پولیشی به عنوان هدیه در نظر داشته باشید:

اولین نکته مربوط به جنس پارچه نسبت به سن شخص است که این مورد در مقاله عروسک مناسب برای هر گروه سنیبه صورت کامل بررسی شده است.

دومین نکته مربوط به نوع عروسک انتخابی است که باید موارد زیر را در این مورد در نظر بگیرید :

اگر قرار است برای نوزاد هدیه تهیه کنید باید عروسک های حیوانی و میوه و یا آموزشی و بالشتی انتخاب کنید و ترجیحا عروسک  شخصیتی انتخاب نکنیدمثلا:

 

عروسک پاندا لیمون

عروسک پاندا لیمون

 

عروسک بالشتی خوک

عروسک بالشتی خوک

برای رده سنی کودک ، اگرکودک شخصیت خاصی را دوست دارد حتما همان شخصیت را به عنوان هدیه تهیه کنید چون قطعا خیلی خوشحال می شوند . 

ولی در صورتی که نمی دانید شخصیت مورد علاقه کودک چیست ، اگر پسر بود حیوانات خشن و یا عروسک هایی که شبیه قهرمان ها هستند و اگر دختر بود عروسک های ملوس وناز  گزینه های مناسبی هستند

مثال برای پسر:

 

عروسک دایناسور

عروسک دایناسور

 

مثال برای دختر:

 

عروسک خرگوش ملوس

عروسک خرگوش ملوس

 

مثال شخصیتی برای پسر:

 

عروسک مرد عنکبوتی

عروسک مرد عنکبوتی

مثال شخصیتی برای دختر:

 

عروسک کیتی قلبی متوسط

عروسک کیتی قلبی متوسط

برای بزرگسال ، عروسک شخصیتی اصلا گزینه مناسبی نیست چون احتمال دارد  به او بر بخورد و باعث ناراحتیش بشود مگر اینکه مطمن باشید فرد اون شخصیت مورد نظر را دوست دارند.      

بهترین گزینه برای بزرگسال ،عروسک های نچرال و دکوری و همچنین عروسک های خنگ هستند.

مثال برای عروسک نچرال:

 

عروسک فیل بالشتی نچرال

عروسک فیل بالشتی نچرال

 

مثال برای عروسک دکوری:

 

عروسک خرگوش جلی کیف دار متوسط

عروسک خرگوش جلی کیف دار متوسط

 

مثال برای عروسک خنگ:

 

خوک بامزه

خوک بامزه

 

ما در این مقاله سعی کردیم نکات مهم برای خرید عروسک به عنوان هدیه را برای شما بازگو کنیم امیدواریم با رعایت نکات بالا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید